Veel gestelde vragen - Particulieren
Heb je een vraag? Hieronder staan de meeste gestelde vragen en de antwoorden op deze vragen, met het onderwerp ‘algemeen’. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem via het contact formulier. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Is er een student bij mij in de buurt beschikbaar?
De studenten worden binnen heel Nederland geselecteerd. Het is mogelijk dat er nog geen student in jouw regio beschikbaar is. Neem gerust contact op zodat we samen verder kunnen kijken naar de mogelijkheden voor jou
Ik wil online hulp, is dit ook mogelijk?
Ja, de student kan je ook online toestaan. Het is echter wel afhankelijk van de soort klus, niet elke klus is digitaal mogelijk
Hoe kan ik de beste student voor mijn klus kiezen?
Dit kan je bepalen aan de hand van het profiel van de student. Elke student heeft een eigen profiel met kwaliteiten en recensies van afgeronde opdrachten
Wat zijn de kosten voor de soorten opdrachten?
De kosten van de verschillende opdrachten worden bepaald aan de hand van een aantal regels. Per vakgebied en per opdracht type zullen deze anders zijn
Ik kan het vakgebied voor mijn opdracht niet vinden, wanneer is deze beschikbaar?
Het is niet duidelijk wanneer het beschikbaar is. Wanneer jij een vraag heb voor een bepaald vakgebied kan worden gekeken wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor moet onderzoek gedaan worden en er moeten studenten gezocht worden
Neem gerust contact op via het contact formulier. Dan kunnen we samen naar de mogelijkheden kijken voor jou
Ik heb meer werk voor de student, hoe werkt dit?
Het extra werk dient door de opdrachtgever via Vakstudenten.nl aangegeven te worden. Zie artikel 12 algemene voorwaarden particulieren.
Via hier kan de prijs worden bepaald en, indien de student zich afwend van het extra werk, een post worden opgesteld voor het zoeken van een nieuwe Vakstudent
Hoe werkt het betalen?
De betaling voor Vakstudenten.nl vindt plaats op het moment dat je een student selecteert. Het betalen van de student gebeurd bij de oplevering van de opdracht, tenzij je een andere afspraak maakt met de student.
Zie de algemene voorwaarden voor meer detail
Wat is de kwaliteit van de student?
De studenten zijn geselecteerd op basis van verschillende criteria. Daarnaast beschikt het profiel van de student over recensies van andere klanten, hieraan kan je zien of de student ervaring heeft in jouw soort opdracht. (Dit wordt zichtbaar wanneer de student zich heeft ingeschreven voor jouw opdracht)
Waarom krijg ik geen inschrijvingen op mijn opdracht?
Het is mogelijk dat de actieve Vakstudenten op dit moment geen tijd hebben. (Door een andere opdracht, door school, of iets anders). Hierdoor kan het wat langer duren voordat er een inschrijving komt.
Duurt het je te lang? Neem dan gerust contact op via het contact formulier, dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden voor jou
Hoe lang duurt het voordat ik een student kan vinden?
Dit is afhankelijk van de hoeveelheid actieve studenten
Hoe lang duurt het voordat de opdracht afgerond is?
Dit is afhankelijk van de soort opdracht. Zo kan de ene opdracht een week duren, terwijl de andere opdracht een maand nodig heeft
Hoe kan ik contact houden met de student?
Het contact houden met de student kan op elke wijze die jij met de student afspreekt. Zowel via WhatApp als via de email
Is de student een werknemer van Vakstudenten.nl?
Nee, de student is geen werknemer van Vakstudenten.nl
Waarom moet ik aan het einde een evaluatie indienen?
Dit is in eerste instantie belangrijk voor het leertraject van de student. Daarnaast is het ook nodig voor de volgende opdracht. Dan is het duidelijk wat de kwaliteit van de student is
De student komt niet opdagen, wat moet ik doen?
Als eerste bespreek je dit met de student zelf. Mocht je hier niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen bij Vakstudenten.nl. Samen kijken wij wat de volgende stap is voor jou.
Voor meer informatie kun je de algemene voorwaarden raadplegen